12 august 2006

Ca-n Seinfeld...

Bineinteles ca nu intotdeauna iese cum vrei tu. Si in cazul meu, nu am mai putut merge la Focsani din diverse motive...

Ma rog... am ramas in Bucuresti, dar macar am rezolvat cate ceva. Intalnirea de lucru de dimineata a fost un succes, sper sa iasa ceva. O sa scriu despre ea cand va fi cazul.

Dupa amiaza am reusit in sfarsit sa ma duc sa-mi fac noii ochelari. Am ales Optinova din City Mall, ca e langa mine (stau in Berceni). Dupa vrea ora si ceva am rezolvat sa zicem problema (am fost cu fratele meu, iar el mai norocos... nu are nevoie de ochelari!).

Si ca sa justific si numele compunerii de azi, m-am simtit ca-n Seinfeld la Optinova... Tipa care era acolo trebuie sa stea in picioare 12 ore. Iar eu ma gandeam la episodul din Seinfeld in care George revoltat ca tipul din magazinul de haine sta in picioare toata ziua, se gandeste sa-i ia un scaun. Tipul e super incantat de faza, dar in scurt timp adoarme in scaun si i se fura diverse din magazin :-) Imi imaginez ca si intamplarea din serial e bazata pe ceva real, asa ca am renuntat la ideea de a-i aduce scaun tipei de acolo :-)))

Ajuns acasa am cazut lat. Maine ma duc in Obor sa ma interesez de un acvariu mai mare pentru broasca mea testoasa.