08 august 2006

Capcane... fatale sau nu...

Ieri am vazut Hard Candy si Palais Royal! Sau mai bine zis, un thriller psihologic si o comedie/drama frantuzeasca.

Primul film l-am ratat cand al fost la TIFF si acum aveam ocazia sa-l vad. Desi la vizionarea de comisie unde l-am vazut a lipsit o rola exact cu punctul culminant (!!!) mi-a povestit fratele meu, Cristo ce se intampla in secventele respective. Bine ca el a avut timp sa-l vada la TIFF. Oricum, trebuie sa-l mai revad...

Hard Candy / Capcana fatala incepe cand o pustoaica inteligenta (14 ani) se intalneste la o cafenea din oras cu un fotograf de moda (30 de ani) cunoscut pe Internet... De aici incep jocurile intre cei doi... In cele din urma, pustoaica se dovedeste mai inteligenta decat parea la prima vedere, iar fotograful nu este atat de inocent...

Palais Royal! / Surprize la Palatul Regal! este o comedie cu accente dramatice cu Lambert Wilson, Valerie Lemercier (care este si regizoarea filmului!) si Catherine Deneuve in rolurile principale. Filmul mi-a adus aminte de povestea printesei Diana. Cred ca asta se si intentiona de la el... Dar pana la urma ideea filmului e un fel de batjocura la adresa palatului regal britanic facuta de francezi. Merita vazut, mai ales daca ai invitatie la el :-)

Maine vorbim despre un film romanesc care m-a enervat, Cum mi-am petrecut sfarsitul lumii (am mai discutat despre el, la TIFF, dar acum aprofundam problema :-) )

2 Comments:

At 6:48 p.m., Blogger meme said...

de abia asteptam sa vedem de ce si-au petrecut unii sfarsitul lumii asa cum si l-au petrecut. Muhaha!

 
At 7:13 p.m., Blogger Emanuel Lazarescu said...

Sunt convins ca abia astepti. Iar eu am deja o parere negativa fata de acest film laudat de multi, care insa nu merita atata publicitate... cu toate premiile luate!

 

Trimiteți un comentariu

<< Home