11 august 2006

Freaky Friday

Vinerea este de obicei cea mai grea zi pentru mine.
Dimineata trebuie sa ma trezesc pe la 7 pentru rubrica de film de la 9 din cadrul emisiunii Verissimo. Azi a fost o super emisiune, si eu si Gina razand pe saturate la secventele din Click si de ce nu, si din The World's Fastest Indian / Cel mai rapid motor din lume. Am dat secvente din ambele filme si am facut concursuri avand ca premii obiecte promotionale si invitatii.

Ziua de alergatura a continuat cu o conferinta de presa pentru Festivalul Anonimul. Editia a treia acestui indraznet festival se va desfasura tot in Delta Dunarii, la Sfantu Gheorghe. Voi fi acolo pe toata perioada Festivalului, si daca gasesc un loc de net, va tin la curent cu ce se intampla. Nu de alta, dar pentru saptamana cand voi fi plecat la Festival, mi-am luat concediu. Fratele meu va veni cu mine, deci vom avea si o multime de poze, pe care le voi pune si aici.

In aceasta seara am fost cu gasca la film. The World's Fastest Indian, la care am avut prilejul sa reintregesc gasca cinefila de vineri seara. Liviu & Madalina, frate-miu cu Simona, Daniel & prietena, Mircea si prietenii lui si o prezenta speciala, actrita Adina Andrei pe care nu o mai vazusem de mult, si care mi-a dat niste vesti bune. Ii tin pumnii sa apara in cat mai multe filme bune, si de ce nu... si in scurt-metrajul nostru anuntat de ceva timp, Tara, nesimtitilor! - The Movie :-)

Indianul, cum ii zic eu a fost la fel de bun ca si la prima vizionare. Este un film pe care trebuie sa-l ai in colectia DVD cand va aparea. Unul dintre rolurile de top ale lui Anthony Hopkins.

In rest, se anunta un week-end foarte agitat pentru mine. Maine trebuie sa ma intalnesc cu cineva si sper sa punem tara la cale, si dupa plec la bunii mei prieteni din Focsani. Revin duminica seara pentru ca luni plec la Anonimul. Sper sa nu-mi faca probleme inundatiile...

Week-end frumos!

2 Comments:

At 12:33 a.m., Anonymous Anonim said...

Prea frumos The World's Fastest Indian! Un film emotionant, cu multe secvente complicate rezolvate magistral de Hopkins. O lume recreata special pentru acest actor.

 
At 10:28 a.m., Blogger Emanuel Lazarescu said...

Da, asta am remarcat si eu.... l-am vazut de doua ori si tot nu m-am saturat :-) E genul de film pe care trebuie sa-l ai acasa in colectia de DVD-uri.
E o placere intotdeauna sa-l urmaresti pe Hopkins...

 

Trimiteți un comentariu

<< Home