22 august 2006

Imagini de la Anonimul 3

Cum am promis, iata cateva poze de la Anonimul:

Piscina de langa cinematografele si vilutele unde stateau oaspetii Festivalului:


Apus de soare la Sfantu Gheorghe:


Actorul Phillipe Martz (L'Iceberg) alaturi de selectionerul festivalului Alex Leo Serban si Presedintele Festivalului Marcel Iures


Producatoarea filmului Heaven's Doors, Pilar Cazorla impreuna cu Trofeul Anonimul


La cocktailul de dupa festivitatea de premiere, impreuna cu regizorul Constantin Popescu, actorul Andi Vasluianu si actrita Ana-Iulia Macaria


Ana Sisu (PR Romtelecom, sponsorul oficial al Festivalului), George Mihalcea (Radio Guerrilla), Marcel Iures si je :-)


5 Comments:

At 3:19 p.m., Blogger meme said...

Tu esti cel care face semnul victoriei si care pune coarne Romtelecom-ului? :P

 
At 7:41 p.m., Blogger Clover said...

:(( acum imi pare si mai rau ca nu am putut sa ajung! trebuia sa-mi dau demisia de la job:P

 
At 8:12 p.m., Blogger Emanuel Lazarescu said...

@meme: asa vrea eu sa fiu ala, smechere!

@clover: A fost foarte misto, si chiar daca job-ul ar trebui sa-mi ofere posibilitatea sa ma duc in interes de serviciu sa spunem, eu totusi mi-am luat concediu pentru saptamana aia din Delta...
Noroc ca am fost invitat de organizatori, si nu m-a costat nimic toata aventura... ca daca era dupa firma, nu cred ca pupam Festival in acest an... Deh, democratia asta... :-)

 
At 12:34 a.m., Blogger Clover said...

da, eu anu trecut m-am dus fara concediu la stufstock si la sighisoara :D. in interes de serviciu, desigur. dar din pacate, o alta colega de-a mea s-a dus la festivalul "marea neagra", parca? i-a luat interviu lui radu mihaileanu... :(

 
At 2:01 p.m., Blogger Emanuel Lazarescu said...

Da, parca a fost un festival de genul asta la Marea Neagra. Am inteles ca se va tine si anul asta parca. O sa ma interesez de amanunte si te anunt si pe tine.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home