09 august 2006

Masinile au invatat limba romana!

Acum cativa ani a rulat pe TELE 7 abc un serial super misto care mi-a placut mult de tot. Se numea Knight Rider (KITT in limba romana) si era un serial clasic cu David Hasselhoff in rolul principal. Nu stiu cati dintre voi l-au urmarit atunci, dar de cand l-am vazut ma gandesc numai la momentul cand se vor inventa masinile care vorbesc. :-) Sper sa mai traiesc in acele vremuri.

Dar sa revenim la subiectul de azi... stiu ca ieri am promis ca voi scrie despre o tampenie romanesca, dar voi vorbi maine despre acel rebut, azi ne ocupam de un film pe care l-am vazut de dimineata. Este vorba de productia Cars / Masini, film de animatie dublat in limba romana.

Am intrat cu mari prejudecati la el, vazand cu o zi inainte varianta engleza, originala si avand mari indoieli ca dublajul roman se va ridica la inaltimea asteptarilor. Ei uite ca am avut o surpriza placuta si am descoperit ca dublat in romana e chiar mai savuros decat in original!
Veti spune cum asa?... Pai in primul rand s-au folosit actori de prima mana (Florian Ghimpu, Florin Piersic, Marcel Iures, Valentin Uritescu, Stefan Banica Jr., Stela Popescu, Corina Danila, Alexandru Arsinel, Florian Pittis si multi altii) care dau savoare filmului. Poantele din el destinate adultilor au fost lasate, iar traducerea chiar este super ok si abunda in jocuri de cuvinte care dau bine si in romana (ex. ea a fost concabina mea).

Productia Pixar este una care va prinde bine si la noi, pentru ca este impecabila ca realizare (nici nu putea fi altfel ptr un film Pixar!). Ca de fiecare data, si adultii au ce vedea in film. O atentionare: nu plecati de la genericul de sfarsit pentru ca sunt secvente savuroase din productiile Pixar precum Monsters, Inc, Bug's Life sau Toy Story refacute cu... masini!Mai mult nu va spun, veti descoperi singuri! O sa vedeti, va fi fun.

In final va recomand sa lasati prejudecatile deoparte (ca e film dublat, ca nu e bine, etc...) si sa mergeti sa vedeti la cinema Cars. Nu veti regreta!

Premiera 15 septembrie 2006. Mai e putin.... :-)

2 Comments:

At 2:07 p.m., Blogger Clover said...

a fost misto serialul KITT, desi eram cam mica si probabil ca il idealizez acum... pacat ca l-au stricat vreo zece ani mai tarziu cu un serial "conex", care includea trei masini "inteligente" si care 'jucau' mai bine decat cei cativa actori de mana a doua :P

 
At 10:51 p.m., Blogger Emanuel Lazarescu said...

Da, ai perfecta dreptate. "Team Knight Rider" a fost o mare porcarie. Nici nu m-am uitat la el.
KITT insa a fost delicios, inca astept sa-l scoata si la noi pe DVD, altfel singura sansa ramane comandarea lui de pe Amazon.
oricum era super misto. Ma indragostisem de masina aia :-)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home