13 august 2006

Pregatiri

13. Astazi unii ar putea considera ca este o zi ghininionista. Pentru mine a fost una normala.
Una cu multa alergatura, pe ultima suta de metri... ca maine plec la Anonimul, in Delta Dunarii. Cu noaptea in cap pot spune, plecarea fiind la ora 7,45 dimineata :-)

Am pus la incarcat bateriile aparatului foto digital si am cumparat casete miniDV pt camera video. Anul acesta voi si filma in Delta. Uraaa. Nu de alta, dar se anunta un Festival interesant, multe filme romanesti care vin in cadrul initiativei numite generatia asteptata, cum a fost denumita de organizatori dar si multe care au luat premii pe la alte Festivaluri internationale.
Eu unul sunt super curios sa vad reactia publicului la filmul lui Radu Muntean, Hirtia va fi albastra, dar si sa vad cum se vor distra la A fost sau n-a fost? a lui Porumboiu. Eu cand le-am vazut la TIFF am ramas super entuziasmat de ele.

In seara asta trebuie sa termin de facut bagajul (e aproape gata) si sa ma pregatesc sufleteste pentru lungul drum pana in Delta (maine pe la ora 16 vom ajunge pe acolo). Dar nu-i nimic, e un drum frumos.

Sper sa am calculator sa pot scrie de acolo.