18 august 2006

Scurte romanesti

Booon, ultima zi de vacanta si filme, ca sa-i spun asa...

Am luat masa de dimineata alaturi de Andi Vasluianu si am mai vorbit putin de scurtele romanesti.
La ora 12 este vizionarea special ceruta de noi (si multumesc iar organizatorilor ca ne-au permis) cu scurtele romanesti din competitie.

Le iau pe rand:

Tort de Casablanca - Romania 2006, 10 minute
R: Ana Gabriela Vlad
Cu: Ioana Flora, Vlad Oancea
Un scurt interesant despre o tipa care pregateste o aniversare perfecta. Dar din pacate nu iese ceea ce trebuie, el uitand complet de aniversare si ajunge tarziu acasa. O situatie a unui cuplu normal, ca in viata.

Frica domnului G. - Romania 2006, 20 minute
R: Adina Pintilie
Cu: Richard Boznovski, Doru Ana
Dl G. traieste o viata normala dar si plictisitoare, o rutina apasatoare. Intr-o zi insa imaginea sa din oglinda nu-l mai asculta.
Interesanta idee, interesant filmat, intr-un alb-negru ametitor. Super.

Love Close-Up - Romania 2005, 13 minute
R: Sebastian Voinea
Cu: Ana Ularu, Andi Vasluianu
Anya este rusoaica. Ea se intoarce acasa, la Moscova. In drum insa, se opreste la Bucuresti unde face fotografii in oras. Aici observa pe un bloc pe un necunoscut care vrea sa se sinucida. O intalnire care le va schimba vietile amandurora.
Foarte misto, curatel si plin de poante la care s-a ras pe saturate in sala.

La multi ani! - Romania 2005, 7 minute
R: Marian Crisan
Cu: Sorina Topceanu, Ovidiu Stanca
Un cuplu ramane izolat pe malul marii in ajunul Anului Nou....
Nu mi-a placut, destul de aiurea si foarte prost filmat.

Mere la cuptor - Romania 2006, 14 minute
R: Alexandru Mavrodineanu
Cu: Constantin Dita, Smaranda Ciceu
Matei simte nevoia de a schimba ceva in viata lui. Si schimbare neasteptata vine din apartamentul vecin...
Un film extrem de amuzat si foarte dragut filmat. Felicitari.

Centrul pamantului - Romania 2005, 15 minute
Am scris de el zilele trecute, ca l-am vazut in calupul trecut de scurte.

Flesh - Romania 2006, 4 minute - animatie
R: Valentin Partenie
Filmul care se vrea de animatie, s-ar caracteriza intr-un fel ca "povestea carnii". Montat alert, si avand mii de culori, pare un videoclip de pe posturile muzicale, dar in care nu apare nici o formatie.
Cam stresant pentru mine, dar ok din punct de vedere tehnic (montaj, muzica).

Cam astea au fost. Festivalul s-a cam incheiat, diseara va fi ceremonia de inchidere, si voi scrie atunci un mesaj cu castigatorii.

"Voi credeti ca noi barbatii nu stim nimic, asta pentru ca nu ne intrebati!"
Gheorghe Visu (Dl. Cioara) catre Ana-Ioana Macaria (Erie) in Centrul pamantului

4 Comments:

At 11:58 a.m., Anonymous Anonim said...

buna
as avea si eu o intrebare: stie cineva mai multe despre actrita din "mere la cuptor" , smaranta ciceu pe numele ei?
m-am uitat pe google si nu am gasit nimic.
multumesc
mihai

 
At 12:53 p.m., Blogger Emanuel Lazarescu said...

Din pacate nu stiu nimic... Dar o sa incerc sa aflu amanunte...

 
At 5:44 p.m., Anonymous Anonim said...

numele real este Smaranda Ciceu, nicidecum "Smaranta" este in ultimul an de studiu la UNATC- sectia actorie si a mai aparut in scurtmetrajul "Trafic" regizat de Catalin Mitulescu. O sa mai auzim despre ea in curand.
daniel

 
At 7:39 p.m., Blogger Emanuel Lazarescu said...

Mea culpa, am modificat.
Oricum, numele actorilor le-am pus dupa ce m-am uitat la ganeric, dupa film. Iti dai seama ca pe intuneric am mai gresit niste litere :-)
Oricum, scurtul e foarte haios.

 

Trimiteți un comentariu

<< Home