24 august 2006

Spaima furnicilor

Azi am o mie de draci datorita RATB-ului care desi a cumparat o groaza de autocare Mercedes pentru bucuresteni, le-au luat degeaba.
Idiotii de soferi circula cu aerul conditionat inchis, ca sa faca economie de motorina. Pai atunci de ce mama dracului le-au mai luat? Puteam sa transpiram si sa curga apele de pe noi si in masinile vechi. Am asa niste draci...
Unde mai pui ca azi fratele meu s-a certat si cu cretinii de la Metrorex ca cica nu e ok carnetul de elev si nu-i dau abonament. Ar trebui sa-i dea lumea in judecata, sa vada ei atunci cum vor fi mai calmi si in slujba cetateanului, ca doar de la noi isi iau banii!
Dar sa trec la partea frumoasa... filmul.

Ieri am (re) vazut Pirates of Caribbean: Dead Man's Chest / Piratii din Caraibe: Cufarul Omului Mort. La fel de amuzant si super misto ca si prima data cand l-am vazut. Va atentionez insa sa ramaneti pana la sfarsitul lui in sala de cinema, pentru ca producatorii v-au rezervat o surpriza :-)

Azi am vazut un film care va avea premiera la sfarsitul lui septembrie la noi in tara. Numele lui: The Ant Bully / Lucas, spaima furnicilor.
Un film de animatie distribuit de Warner Bros. tare amuzant si care mi-a adus aminte (logic!) de Antz / Furnicutze.


In Ant Bully, Lucas este un baiat singuratic care nu are prieteni si se razbuna pe nefericirea din viata lui pe musuroiul de furnici care se afla pe peluza casei lui.
Asta pana intr-o buna zi cand datorita unei furnci-vrajitor este micsorat la dimensiunile unei insecte si adus in musuroi. Regina mama decide ca Lucas trebuie sa invete ce inseamna sa fi furnica si nu va fi lasat sa plece pana cand nu se va schimba.

Ca intotdeauna, in cazul unui film de animatie, vocile apartin unor actori celebri: Nicolas Cage, Julia Roberts, Paul Giamatti, Meryl Streep, Regina King, Lily Tomlin, Ricardo Montalban (il stiti din serialul original Fantasy Island, era Dl. Roarke).

Un film haios care merita vazut de amatorii de animatii pe calculator misto.

2 Comments:

At 10:15 p.m., Blogger Clover said...

ntz, ntz, nu se face asa :P acum toata lumea se va concentra asupra sfarsitului si nu asupra "calatoriei" in sine care e un film :P

pe de alta parte, poate-poate ai convins mai mult oameni sa se duca sa-l vada :) eu in mod sigur o sa ma duc.

 
At 12:17 p.m., Blogger Emanuel Lazarescu said...

Pai n-am spus sfarsitul, am spus numai cate ceva din ce se intampla in el... :-)
Fanii se vor duce, cred eu sa-l vada :-)

 

Trimiteți un comentariu

<< Home